پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6140
-
الف
+

اختصاصی: «زخم» سریالی از کارگردان «هوش سیاه» در آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب‌پرور را روی آنتن می‌برد.

شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری را روی آنتن می‌برد.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب‌پرور از سه‌شنبه 28 فروردین، هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و رأس ساعت‌های ۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ روز بعد نیز تکرار خواهد شد.

فیلمنامه این سریال پلیسی را سعید رحمانی نوشته و در خلاصه داستان آن چنین آمده است: سروان "الهام پویا" که دانش‌آموخته رشته روانشناسی و فارغ‌التحصیل از دانشکده افسری است، به عنوان مشاور و مددکار در یک کلانتری مشغول به کار می‌شود. او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش‌های اجتماعی، درگیر معضلات و مشکلات بزرگ‌تری می‌شود و … .

لیلا اوتادی، همایون ارشادی، محمد صادقی، زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، امیر نوری، برزو ارجمند، فقیهه سلطانی، جمشید جهانزاده، مهرداد ضیایی، امیرحسین آرمان، معصومه بافنده، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی، رخساره شجاع الدین همراه با هنرمندان خردسال سینا محمدی‌فر، روژان تقی‌زاده و مهدیس قنبری بازیگران سریال «زخم» هستند.

گفتنی است مسعود آب‌پرور سریال‌هایی چون «هوش سیاه» و «عملیات 125» را کارگردانی کرده که پیش از این روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته‌اند.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

ساعت پخشش به نظرم مناسب نیست.کاش دیرتر پخشش می کردید

مریم

از لیلا اوتادی خیلی خوشم میاد.حتما می بینم این سریالو

کاربر مهمان

لطفاً سریال هوش سیاه را هم پخش کنید

آبگون از تهران

سریال خوبی به نظر می‌رسد.معمولا سریالهای پلیسی در ایران خیلی شعار زده ساخته می شوند و امیدوارم این سریال اینطور نباشد...